2012. október 4., csütörtök

Önarckép-1.rajz

Na, kész az Önarckép... Nem röhögni, így sikerült, épp azért akarok megtanulni rajzolni, hogy ennél sokkal sokkal jobban tudjak. Mi a véleményetek?
Remélem, azért nem vagyok reménytelen eset XD
Még sohasem rajzoltam Önarcképet, max. általános iskolában, de az már nem tudom, hol van.
Ami nekem nehézséget okozott a rajzolás során, az az, hogy nagyjából szimmetrikus legyen az arc. Hallottam a felosztásról, hogy föl kell osztani az arcot, én próbáltam az arányokat betartani (több kevesebb sikerrel, nem tudom ezt annyira megítélni).Meghúzkodni ezeket a vonalakat, és besaccolni, mi hol van nagyjából az arcon, eléggé fárasztó volt. Orrot is nagyon nehéz rajzolni, jó sokat bajlódtam vele, na meg a szájjal. Hol túl vékony volt, hol túl keskeny, aztán végül már hagytam a fenébe XD
Árnyékolni nem okozott olyan túl nagy gondot, a legjobban a szemeket élveztem rajzolni, persze, nem volt könnyű, azokkal is "megküzdöttem."
Most pedig nekiállok kezet rajzolni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése